Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Destek alanınan başlıklarda olmayan dğer konu üzerinden sıkıntıyı net bir şekilde anlattım. Marka ile alakalı tüm yasal belgeleri sunabileceğimide ekledim. 1 gün sonra değerlendirip size geri döneceğiz şeklinde mail geldi.
Ayrıca sizin belirttiğiniz gibi giriş sahipliğini isteme olayınıda görmüştüm ancak yöneticilikten çıkarsam komple sıkıntıya girerim diye düşündüm. Ama farklı bir gmail adresi ile sahiplik isteme daha mantıklı geliyor. Onu da dediğiniz gibi denerim, kaybedecek birşey yok.
Gelişmeleri paylaşırım, en azından benzer bir olaya yaşayan ya da yaşayacaklara emsal olur.
Tekrar teşekkür ederim. İyi forumlar..
Değerlendirip geri dönecek olan google my business ekibi mi

?