Arkadaşlar merhaba,
Masaüstü bilgisayarımın ekran kartı bozuldu için geçici olarak laptopu mu günlük kullanmaya başladım. Fakat masaüstünde ki tadı alamıyorum.
Sebep ise, pencerelerde gözle görülür takip izleri ve oyun esnasında takılmalar olmaktadır.(Zula oynuyorum)
Halbu ki masaüstü bilgisayarım AMD x6, 4gb ram ve 128bit 1gblik ekran kartı hiç böyle bir sorun yaşatmamış, ayrıca kullanmaktan zevk alıyordum.
Dizüstü ise, i7 8gb ram 4gb ekran kartı gaming bilgisayar.
Yaptıklarım, Driver booster ile tüm driverleri güncelledim. Yine IOBIT yazılımıyla oyun esnasında ram ve işlemci durumunu kontrol ettim sorun yok. Hem tümleşik hemde harici ekran kartlarının driverlerini silip sitesinden tekrar indirip kurdum.
Sizce sebep ne olabilir, nasıl çözebilirim?