SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ARkadaşlar çok güzel yorumlar gelmiş bilgilendirici ve en önemlisi de anlamlı.
@Lordbey; gıymet reel hayatta kullanılmış ise gıymet olur yani içim kötü ise! Çok şükür içimde kötülük veya çekiştirme yok rızk ne ise odur benim için. Belki yanlış anlamışın veya kendimi yanlış anlatmışımdır sana karşı affola.
yok yok hocam seninle gıybetin alakası yok üzerine alınması gereken hergele alınmadı.. terbiyesiz.. konuda açmış bu adam niye böyle felan diye ben banlıyken hani ona laf sokim dedim sana sözüm yok