HADİSİ ŞERİFTE BUYURULDU Kİ.
BİR KÖTÜLÜK GÖRDÜĞÜNÜZDE ONU ELİNİZLE DÜZELTİN
ELİNİZLE DÜZELTEMİYORSANIZ DİLİNİZLE DÜZELTİN..
DİLİNİZLE DE DÜZELTEMİYORSANIZ,İÇİNİZDEN BUĞZ EDİN..
SONUNCUSU BU İMANIN EN ZAYIF NOKTASIDIR..
Sizce de en büyük hatayı burada yapmıyor muyuz ? Bir başkasının kötülük yapması ne kadar yanlış ise bizim bu kötülük karşısında sessiz kalmamız da o kadar yanlış değil mi ? Belki de yapılan bu yanlışı görüp es geçmemiz bizim için bir sınav.Asıl yanlışı onun yaptığını düşünüyoruz peki bizim yaptığımız ne kadar doğru ? Yarın Allah onun o yanlışını affettiği zaman biz kendi yanlışımız dan dolayı Allah'a nasıl hesap vereceğiz.
Aslında Allah sessiz kalmıyor.Aksine sessiz kalan biziz.Çevrenin yönünü etkileyen de biziz.