Ben üniversitedeyken almıştım 2 t-shirt
Tasarımlar güzel fakat ben 2tshirtte de delinme yaşadım nedense. 2sinde de aynı yerlerde delik oluştu. Çok büyük delikler değil. Sene 2016da aldım hala giyiyorum