Merhabalar sürücü kursuna yazıldım direksiyon derslerine gidiyorum fakat arabayı kaldırırken gaza çok mu basıyorum anlamıyorum araba bağırıyor diğer insanlara bakıyorum çok rahatça arabayı kaldırıyorlar ama ben yapamıyorum bunun sırrı nedir ? Çok pratik yapmak mıdır ? Veya zamanla düzelir mi ?
kardeşim k.bakma.. bu başlık gibi başlıklar bana çok saçma geliyor, seni tenzih ediyorum. yazmadan edemeyeceğim , böyle şeyleri tecrübe etmek adına kesinlikle yanında tecrübe sahibi , trafikte tabiri caizse pişmiş bir abiniz , dayınız amcanız ile heyecan yapmadan bu işi yapın , similasyon , yada youtube videoları ile araba kullanmayı öğrenecekseniz mahalle kasabına selamımı iletin o anlar..
rica edeceğim iyice okuyup cevap vereceksen öyle ver
iyi forumlar.