Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar sürücü kursuna yazıldım direksiyon derslerine gidiyorum fakat arabayı kaldırırken gaza çok mu basıyorum anlamıyorum araba bağırıyor diğer insanlara bakıyorum çok rahatça arabayı kaldırıyorlar ama ben yapamıyorum bunun sırrı nedir ? Çok pratik yapmak mıdır ? Veya zamanla düzelir mi ?
kardeşim k.bakma.. bu başlık gibi başlıklar bana çok saçma geliyor, seni tenzih ediyorum. yazmadan edemeyeceğim , böyle şeyleri tecrübe etmek adına kesinlikle yanında tecrübe sahibi , trafikte tabiri caizse pişmiş bir abiniz , dayınız amcanız ile heyecan yapmadan bu işi yapın , similasyon , yada youtube videoları ile araba kullanmayı öğrenecekseniz mahalle kasabına selamımı iletin o anlar..
rica edeceğim iyice okuyup cevap vereceksen öyle ver
iyi forumlar.