Merhaba,
Ben forumda daha önce satılığa sunulmuş olan Animantoloji Anime/Film scriptinin yapımcısıyım.
Daha önceden biz bu scripti 1300₺'den satışa sunmuştuk. Ancak sitemiz 1 aydır hiç müşteri bulamadı. Site satışı yapmakta deneyimim pek yok. Bu yüzden dolayı fiyatın biraz pahalı olduğunu ve bu yüzden alıcı bulamadığımı düşünmeye başladım.
Sizce bu sitenin fiyatı ne olmalı?

Sitenin detaylı bilgisi: https://www.r10.net/script-satisi/18...3008378-a.html
Sitenin direk adresi: https://www.animantoloji.com
Teşekkür ederim!