Merhabalar sürücü kursuna yazıldım direksiyon derslerine gidiyorum fakat arabayı kaldırırken gaza çok mu basıyorum anlamıyorum araba bağırıyor diğer insanlara bakıyorum çok rahatça arabayı kaldırıyorlar ama ben yapamıyorum bunun sırrı nedir ? Çok pratik yapmak mıdır ? Veya zamanla düzelir mi ?