Hocam hiç boşa uğraşıp varsa mevcut projeni çöp etme bugün uğraşır lisansı alırsın belki ileride tekrar aynı sorunu yaşarsın bakmışsın lisans gitmiş tema gitmiş yok güncelleme parası yok ıvır zıvır yani anlayacağın yol yakınken kendine sağlam bir tema bakmaya başladı
coktan sildim ben onlari hocam alacak diger arkadaslari bilgilendirmek amacım