ss190634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O agacín meyveleri çürükse başka insanlara zarar veriyorsa hakkini birakip onlarami yedirsin 250 lira icin isinden gucunu bırakip mahkemlerle mi ugrašsın





benim de haksiz yere lisansimi iptal ettiler hocam
Hocam hiç boşa uğraşıp varsa mevcut projeni çöp etme bugün uğraşır lisansı alırsın belki ileride tekrar aynı sorunu yaşarsın bakmışsın lisans gitmiş tema gitmiş yok güncelleme parası yok ıvır zıvır yani anlayacağın yol yakınken kendine sağlam bir tema bakmaya başladı