Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her meyve veren ağaç gibi bu da taşlanır. Niyet önemli. İnsanları dolandırmadıktan sonra sorun yok. Bazı aksilikler olur. Mesela Twitter'da bazı firmaların (Örnek EA) paylaşımlarına yorumlar küfürler ne ararsan atıyor milletimiz. Yurt dışındakiler kuzu gibi. Burada nedense küfürler havada uçuşuyor. Yapmayın etmeyin diyorum ama gitgide kötüleşiyor durum. Kindar gençlik. İnsanın içi temiz olacak, iyi bakacak her şeye. Ondan sonrası gelir. Ancak hayatı iyi olmayandan ne hayır gelir?
O agacín meyveleri çürükse başka insanlara zarar veriyorsa hakkini birakip onlarami yedirsin 250 lira icin isinden gucunu bırakip mahkemlerle mi ugrašsın



Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı aldıktan sonra tek başınasin hocam tema da sorun olursa senden kaynaklı destek almak istersen paralı bir bakmışsın lisans gitmiş tekrar para vermen lazım vs vs
benim de haksiz yere lisansimi iptal ettiler hocam



ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çiftlik Bank kadar olmasa da...
Ağzínıza saglık hocam