Her meyve veren ağaç gibi bu da taşlanır. Niyet önemli. İnsanları dolandırmadıktan sonra sorun yok. Bazı aksilikler olur. Mesela Twitter'da bazı firmaların (Örnek EA) paylaşımlarına yorumlar küfürler ne ararsan atıyor milletimiz. Yurt dışındakiler kuzu gibi. Burada nedense küfürler havada uçuşuyor. Yapmayın etmeyin diyorum ama gitgide kötüleşiyor durum. Kindar gençlik. İnsanın içi temiz olacak, iyi bakacak her şeye. Ondan sonrası gelir. Ancak hayatı iyi olmayandan ne hayır gelir?