Bu aralar trendyol bağımlılığı oluştu bende.Sık sık kontrol ediyorum bir şeyler alıyorum.Geçen hafta Hummel'dan 3-4 tane tişört ve alt eşofman aldım çok kaliteli ürünlerdi fiyatları da güzeldi.

Bir de U.S. Polo 'dan 2 adet tişört aldım.Tişörtler geldi ama pazardaki 10 liralık tişörtlerin kumaşları daha güzeldir öyle söyleyeyim.Karşıdan bakınca bile kalitesizliği belli oluyor.

Bana replika gibi geldi , sizin başınıza böyle bir şey geldi mi ?