Arkadaşlar gerekli bilgileri vermişler. Ben genellikle gözden kaçan bir noktaya değinmek istiyorum. Bazen başvurunun üzerinden bir gün bile geçmeden onay geliyor, bu ilk incelemenin bir bot yerine, gerçek bir editöre denk gelmesiyle oluyor, şans işi yani. Bunun dışındaki durumlarda, yani araya bir süre girmesi durumunda, botlar otomatik olarak "yetersiz içerik" cevabı veriyor. Ta ki bir editör siteye bakana kadar. İşte bu süreç içinde siteye içerik girmeye devam etmeniz çok önemli. 11 içerikle başvurduktan sonra oturup cevabı beklerseniz, editör bunu olumsuz değerlendiriyor. Özellikle olumsuz cevap aldıktan sonra siteye içerik girilmemiş olması, "Adsense için yapılan site" damgası yenmesine neden olduğu için, sonraki çok sayıda başvurular da işe yaramıyor. Bu nedenle, şimdiki 11 içerik başvuru için yeterli olsa da, sonraki içerikleri, başvurudan sonra ve ilk olumsuz cevaptan sonra, düzenli olarak girmek üzere hazırlığınızı yapın.