Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan 31 liralarda. alım seviyesi mi?
Kasım ayından beri yatayda, günlük işlem hacimleri çok düşük. Bir şey demek çok zor hocam akıbetiyle ilgili.