Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İşte, rekabetin gücü bu. Aracım olduğu için uber hiç kullanmadım ama merak ediyorum.
Hizmet çok güzel. Uygulama detaylarını inceledim.
Sarı taksilere karşı değilim, fakat hiçbiri kaliteli araç değil. Şöförler ise nerden baksan %50 sinin adli sicili bozuk. Müşteriyi taksiden indiren mi dersin, 2-3 km 'lik yola gitmeyeni mi.. Bir sürü tatavası var bunların.
Ama uberde yap bakalım bir yanlış. Hemen eksi not..
Uberi destekliyoruz.