Peki benim anlamadıgım birşey var.
UBER araçları hangi belgeyle yolcu taşıyor. Yasalara göre yaptıkları işin herhangi bir aykırılık durumu var mı ? Bilmediğim için soruyorum.
Taksici gibi istedikleri yerden yolcu almadıkları için mi aralarındaki fark ?