Peki benim anlamadıgım birşey var.

UBER araçları hangi belgeyle yolcu taşıyor. Yasalara göre yaptıkları işin herhangi bir aykırılık durumu var mı ? Bilmediğim için soruyorum.

Taksici gibi istedikleri yerden yolcu almadıkları için mi aralarındaki fark ?