Selamlar.
KPSS'ye çalışıyorum ve matematiksiz olmayacağını 4. yılımda anladım.
Derslerine şimdi başlicam sınava 4 ay kaldı. en az 20 tane yapmam gerekiyor.
Önerdiğiniz bi video veya program var mıdır?