Aynı konuyu ben de açmıyım, buradan ben de kendilerine teşekkür ederim. @Ufuk Gedik; Bey'in açtığı bir iş ilanını gördüğümde zaten anlamıştım müşteri hizmetlerine ne kadar önem verdiğini. İş ilanında vardiyalı çalışacak eleman arıyordu. Şirket 7/24 çalışıyor sağ olsunlar. Ben 1 yıldan fazla süredir, arkadaşlarımı da komple veridyene geçirtiyorum.
Teknik destek 2 dakika içerisinde cevap veriyor. Saat kaç olursa olsun. Son derece ilgililer. Diğer hosting firmalarında da hesaplarım var ve onlara anlayamadığım yerlerde ısrar ettiğim takdirde çocuk muamelesi yediğim olmuştu. Veridyen ekibi bunu yapmadı. O yüzden aldığınız para, analarınızın ak sütü gibi helal olsun.
Sizin şirketiniz var oldukça biz de sizlerde barınacağız. Teşekkür ederim.