Tüm bu hizmeti ücretsizmi yaptılar hocam? Tableti geçtim, modem vs ücretsiz mi? Tam olarak müşteri hizmetlerine ne dediler...
ücretsiz tabi hocam. Bendn kaynaklanan bir sorun değil ki bu. Tam olarak konuştuğum şu
Müşteri hizmetlerini aradım klişe sözlerden sonra
tek kelimem bugün pazar evde oyun oynuyorum fakat ping problemim var dedim Saat 16::00 - 17:00 arası. Yaklaşık 5 dakika müzik dinledikten sonra beyefendi kontrollerimize göre problem yaşamamanız gerekiyor bir de kabloyla denermisiiniz dedi bende kabloda bir problem yaşamadığımı ancak wifi ile de gayet tabi oyun oynamaya hakkım olduğunu söyledim. Ping dalgalanma yaşarken bir video çektim ve süperonline online işlemlerden videoyu destek açarak yüklememi istedi. Toplamda yarım saat sürdü bu testi ve videoyu çekmem. Saat akşam 8 e geliyordu yabancı bir numara aradı biz kapının önündeyiz müsaitseniz problemle alakalı yardımcı olacağız dediler eve buyur ettim gayet tabi kapıda ayakkabılarını çıkartıp utana sıkıla başlarını önünden kaldırmadan işlerini yaptılar. Hatta daha önce evin içine kadar çektikleri fiber hattı bizim hatun tv nin yerini değiştirirken kırmıştı önceeden bundada ücret almadan gelip yine onarım işlemini yapmışlardı. Gelmişken televizyonu eski yerine almak istediğimizi söyledik Kablo kanalları ile mis gibi fiberi tekrar eski yerine getirdiler. Tv+ Cihazımın eski olduğunu söyleyip modemi ve cihazı değiştirdiler ve 1 kuruşta para ödemedim. O gün bugündür hiç problemsiz kullanırım.