hocam süperonline üzerine tanımam ben türktelekom(ttnet) 1 sene kullandım her ay arıza kaydı aralıksız abartmıyorum her ay arıza kaydı açtım hiç verim alamadım en son superonline geçtim 1 buçuk sene olacak seytanın kulağına kurşun daha bir kere arıza yaptı ondada bir saat sürdü arızayı giderdiler 10 numara hizmetleri var