Arkadaşlar son 1,2 aydır böyle, parasını ödeyip faturayı kapatıyoruz 2 3 gün sorun yok daha 1 hafta sonrası tamamen iptal, yan odadan resmen baglanma yapmıyor kaç kere arıza kaydı yaptık geldiler ettiler kıldılar yok arkadaş bundan bir cacık olmayacak ben anladım bunu. Modem değiştirmek aklıma geldi ama kendi verdikleri modem max 1 yıl olmuştur kendileri getirdi, kablolarda ezilme vs yok. hiçbir online oyunu oynayamaz oldum csden tutun steamdaki oyunlar vs, tivibu da bagli.
Sizin önerdiğiniz ,asla yarı yolda koymaz dediğiniz hangi saglayıcı var? Fiyatida uygun olan.. ayrıca tivibu iptal edilicek mi şimdi servis degistirsem , bilgisi olan bi detay yazsın kafayı yiyeceğim artık r10 yeni mesajlar yenileyip duruyorum şizofren olucam