Problem iso değeri değil ters ışık + diyafram ölçüm modundan kaynaklanıyor. diyafram otomatik ayarı çerçevedeki çeşitli algoritmalara göre yapıyor. senin resimlerinde çekilen objeler arkadan gelen ışığa göre daha koyu renkte. makine tüm iso diyafram ve örtücünü ayarını buna göre yapıyor. bu gibi durumlarda manuel 2 resim çekmek gerekiyor biri arkadan gelen ışığa ayarlı diğeri öndeki koyu objelere sonra birleştirmek lazım. telefonlardaki hdr çekim de bu işin yazılımsal versiyonu. ya ışığı arkana alacaksın. sen bir de flash patlatmışsın galiba. bu tarz ortamlara girip değişik ayarlarla resim çekmeyi öğrenmen lazım. ama sert kontr ışık veya obje varken ayar yapmak zordur. en iyisi 2 farklı ayarda 2 resim. yoksa kontr alana göre ayarlarsan obje karanlık olur objeye göre ayarlasan arka patlar. arkadaş otomatik amatör makine al demiş. aslında haklı bir çok amatör makine resim içindeki parlamaları yazılımsal olarak algılar ve bunu düzeltmek için bir kaç resim çekip çeşitli algoritmalar ile birleştirir.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi