Uruguay ile diplomatik bağlantımız yok, elçiliğimiz bile yok. Hatta ortalarda dolaşan Mehmet Aydın'ın avukata verdiği vekaletin ekran görüntüsü var. Onu bile Arjantin büyükelçiliğine gidip oradan vermiş.
Ufuk hocam yapacak birşey yok . Ozaman Çiftlik Bank Mağdurları kendi aralarında özel bit tim kurup urugayda bunu indirmeleri lazı

daha ne diyelim