DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script ücretsiz sunulmuş beyfendi herkes indirebiliyor. Bir lisansı söz konusu değil.
Ücretsiz dağıtılan bir scriptde footerdaki yapımcının imzasını kaldırırsanız bu etik olmaz script w*rez olur. O şekilde kullanmanız lazım