kartalkale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndirdim, güzel ve sade tema. Emeğinize sağlık, teşekkürler.
İyi Günlerde Kullanmanız Dileğiyle Teşekkürler

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E bunu bi kodlamak gerekir o zaman Kodlayıp ücretsiz dağıtabilir miyim?
Yönetim Panelli Hali Mevcuttu Aslında Tasarımın Fakat Arşivimizde Silindiği İçin Onuda Paylaşamadık Fakat Tabi Yönetim Panel Entegreli Yapıp Paylaşabilirsiniz.

magma017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel ve şık. Teşekkürler
İyi Günlerde Kullanmanız Dileğiyle Teşekkürler