Konu
Hotmailde kullanabilcegim Sms Sistemi
16-03-2018, 03:58:14
#7
Sosyalabi7
ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aylık 1 - 2 usd bişi sanırım uzun süredir ücretli kullanıyorum
sana verdiği free numarayı satın alabilirsin aylık ücretini ödeyerek
eger beğenmezsen başka bir ülkedende seçebilirsin basit zaten.
teşekkürler hocam deniyeceğim