Bir dönem hızlıbul'u çok sık kullanıyordum şu an gerçekten ne durumdalar haberim yok.
Üye olmak istedim. SMS gönderdik dedi. Tamam gönderdiniz ama gelmedi. Mail atıyorsun yanıt yok. 22 gün sonra cevap geliyor " ilgileniyoruz ".
1 hafta sonra yanıt yazıyorsun " ne oldu bitmedi mi ilgilenmeniz ". Cevap yok. Çok ilginç
Gerçi bu saatten sonra ilgilenseler de oradan hizmet almam.
Benzer farklı siteler var tavsiyelerinizi beklerim