İsim güzel bence olabilir ancak böyle paylaşmasaydınız hoşuna giden biri sizden önce davranabilir haberiniz olsun isim kullanılabilir bence
domaini zaten aldim hocam. Site acmaya d3ger mi degmez mi onun icin bilgi almak istedim. 1 arkadasa sordum yari turkce yari ingilizce dedi birde r10 danisayim dedim