Lordbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir arkadaşımın sunucu aldığı yer öyle. telif gelince kapatıyorlar siteyi sana haber veriyorlar.. açıyorsun cf ile yönlendiriyorsun yada hemen domain değil öyle devam et.
Hocam 370k günlük trafiğim var çok problem oluyor TR site değil fox grupla takışıyoruz sürekli global bir site keşke tr olsada 301 atıp devam etsek.

hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedik hocam bunlarda fayda etmedi.

GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hollanda lokasyon olabilir bence.
hollanda hiç kullanmadım öneri siteniz varsa bakıp iletişime geçebilirim hocam