Ben bu sorun ile tam 2 ay boğuştum. Denemediğim yol, yapmadığım şey kalmamıştı. Bunun hakkında çok da bilgi sahibi oldum ve durumu sana aşağıda kısaca özetliyorum. Boşuna para vermene gerek yok çünkü bir sonuç alamayacaksın. İlk bir kaç gün düzelecek ama sonra gene devam edecek.
Bu virüsün temizlenmesi ne hostingle, ne sunucuyla, ne de dosyalarla alakalıdır. Bu virüs veritabanına bulaşıyor ve kod ateşlemesini veritabanı üzerinden yapıyor. Bu yüzden kullandığın veritabanını üzülerek söylüyorum ki uçurmak zorundasın.
hocam veri tabanını neden uçursun adam ? en fazla içerideki eval silinecek.. kaç kişiye iş yaptım ben üç aydır haftada bir siteleri açar bakarım sorun yok

neden acaba.. veri tabanında evet bazıları orda kendini klonlar ama herşeyin bir çözümü var.
bide buz

rakı oh.. bide peynir
bu arada detaylı pm gönderdim.. tel vs..