yok valla tavsiye falan etmez bir çoğu. ben saçlı olayım onlar kel kalsın oohh sefam olsun derler muhtemelen çünkü malesef yardımcı olmaktan kaçıyor çoğu. bir yere kadar bilgi gizlemelerini anlayabilirim ama insanlık öldü mü, biraz ip ucu verseler ölmezler heralde. biz yolunu bulduk. kazanıyoruz çok şükür, biz de bu yollardan geçtik, azıcık faydamız da olsun emek verip uğraşan insanlara demiyolar. atı alan üsküdarı geçip gidiyor yani, geriye bakan pek yok.