Telifle alakalı da kurulu başka bir düzen var. Örneğin benim yediğim telif Nisan ayında editörümün yüklediği bir içerikten. Bu içeriğin sahibi daha sonra tüm haklarını başka bir şirkete satıyor. Şirket de aradan geçen süreden sonra yükleyen herkese telif atarak ücret karşılığı telifi geri çekiyor.
Son durum nedir?
bir de iletişimi nasıl kuruyorsunuz Facebook ile bu tür durumlarda?