nasıl yüksek oluyor azıcık, küçücük, bir gıdım da tüyo verseniz keşke (bu ifadeler ruh halimi yansıtıyor. düşünün artık ne kadar dengesizleştiğimi uğraşmaktan)
myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün tbm 0,20 bugün 0,29 güzel )