Ben de şunu merak ediyorum aynı konu üzerinden sorayım.Benim adsense hesabım yıllar önce banlanmıştı.
Şimdi hesap açarken ismimi kullanmadan açma şansım varmı ya da bir hesap satın alsam yine ismim gerekecek bir sıkıntı olduğunda v.s. Bunların çözümü varmı.
Mesela kendi adınla ama farklı adressle açabiliyorsun fakat kullandığım yerin ipsi yine aynı ip den banlanan ip den , sorun olmasın . Vpnler çözüm olmaz buna sanmıyorum. Ya da sorun olmazmı diyorsunuz , bilen varsa merak ettim ?