valla bu taksiciler tam komedı ya teknolojiye karsılar onceden bi taksi ile taksi cagırmıstım benı arayıp oraya malesef gidemiyorum demişti. Bir kerede karsıya gıdecektım malesef orayada gidemiyorum oradan nasıl geri dönecegım demişti anlamadım kafalarını.Uber öylemi ama konfor, hizmet güler yüzlülük hepsi onlarda.