Hocam teşekkür ederim ama benim sormak istediğim şu;
''Makale/Yazı(İçerik) teslim aldığınızda karşı taraftan nasıl bir rapor beklersiniz, en ayrıntısına kadar düşünürsek sizi ne mutlu eder''