İstanbul'da yaşayan herkese sorun illa taksicilerle ilgili bir problem yaşamıştır. Bilmediğin bir adrese şehir turu atarak götürme, kısa mesafeye burun kıvırma, bozuk yok deyip fazla para alma, sahte para verme ve daha niceleri... Sık taksi kullanan biri değilim ama illa kullanacaksam Uber kullanıyorum. Taksiciler Uber şoförlerine saldırıp kendi kuyularını kazıyorlar haberleri yok. Bu haberleri gördükten sonra insanlar daha çok Uber'e yöneliyor.