Taksi plakasına 1-2 milyon ₺ veriyorlarmış da çok zor şartlar altında yıllar sonra çıkarıyormuş. Ee vermesin? Fahiş fiyatlardan niye alıyorlar?
Git sende uber sürücüsü ol. Düzgün bir araba al. Daha fazla kazan rahatlık içinde kazan. Çok yıllar çalışmana da gerek kalmaz.
Uber vergisini de veriyor. Araçları da izinli. Devletin çıkarı olmasa bir gün araba sürebilirler mi?
Taksicilerin ne halt olduğunu biliyoruz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi