Arkadaşlar herkese merhabalar. Ben bu sene Elazığ'da beden eğitimi öğretmenliği okuyorum. Bu sezon 5 ay çalışacağım ve 5 ayın sonunda elimde yaklaşık 13 - 14 bin lira para birikecek. Bu paraya kendime yetecek kadar nasıl bir araba alabilirim hangi modelleri önerirsiniz? Peugeot 106 ve aksanı olan arabalar aklımda fakat sizlerin de önerisini bekliyorum. Herkese iyi forumlar