victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son birşey, müşterilerinden isteklerini mutlaka yazılı iste, telefonda isteklerini söyleyip, beğenmeyince yada fikrini değiştirince ek para ödeyip düzelttirmek yerine ben öyle demedim sen yanlış yapmışsın diyen denyolar çok çıkacaktır.
Vallahi o turden konusanlarla calismiyorum. Kaliteli hizmet alacaklara hizmetim surmekte. Onun disinda, bakmiyorum.