Son birşey, müşterilerinden isteklerini mutlaka yazılı iste, telefonda isteklerini söyleyip, beğenmeyince yada fikrini değiştirince ek para ödeyip düzelttirmek yerine ben öyle demedim sen yanlış yapmışsın diyen denyolar çok çıkacaktır.
Vallahi o turden konusanlarla calismiyorum. Kaliteli hizmet alacaklara hizmetim surmekte. Onun disinda, bakmiyorum.