Arkadaşlar tek bendemi oluyor bilmiyorum ama 1 haftadır r10 kendi site ismi olan "r10" kelimesinde 2-3-4-5. sırılarda dolaşıyor. Hiç 1. sıralamada göremez oldum. şuan ekşi sözlük birinci. . Hergün yüzlerce kişinin direk giriş yaptığı sitenin aşağıya doğru kendi kelimesinde tüşmesi Toaf bir durum değil mi?