Piyasada 20 Liraya bot yazanlar, 100 liraya kurumsal sayfa yapanlar oldukca daha beter bir duruma geleceğiz. Herkes sonunda bize gelecek ama biz o zamana kadar dayanabilecek miyiz bilmiyorum.
O fiyatlara yapıyorlar

Alıcıda aldığına pişman oluyor. Başka lafa gerek yok