Bende bu gece ilk uçuşumu Anadolu jet ile yapacağım.
Şuan tek problemim lens solüsyonu 300 ml lik şişenin dibinde en fazla 50-60 ml kadar kalmıştır saydam şişe. Acaba müsade ederler mi ?
Kısa bir yolculuk yapacağım için sadece kabin bagajıyla gideceğim. Solüsyonsuzda yapamam. Resmen karın ağrısı haline geldi
Hocam sıvı miktarınon önemi yok. 100er mllik kaplarda tutmanızı istiyorlar sadece. Bu şekilde almaları için dikkatsizliklerine falan denk gelmeniz gerekir ki o da düşük ihtimal. İnternette seyahat şişesi diye aratarak ihtiyacınızı uygın bir fiyattan çözebilecek şişeleri bulabilirsiniz.