webex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı açıklama yapmak yerine.Ek özellikler ücrete tabiidir dersen bu konuyla alakalı rahatsızlığın ortadan kalkar ))
Programın ne yaptığını söylüyorlar, fiyat istiyorlar. Sonra özellikleri söyleyip, en sonunda fiyatı söylüyorum, hocam anlaşmıştıkya diyorlar. Dediğinizi yapacağım bundan sonra



agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hazırlanmış projemi satacağım, bakalım ne olacak göreceğiz?

Adına hem üzüldüm ve hemde sevindim. Üzüldüğüm yanı: İşin parası sevindiğim yanı emek harcamanız
HAkkında hayırlısı kardeşim, emeğinin karşılığını alırsın inşallah.