Konu
R10 Yine 2. Sırada
10-03-2018, 21:55:25
#23
VBuMaSTeR
eksiyi Turkiyenin wikipediası olarak düşünebilirsiniz.
Bu yüzden normaldir. Kaldıki r10 un kafada çıkmasınada gerek yok.