Bankalar neden firmalara hesap açmıyor ve neden bakanlık şirket kurulumuna ona vermiyor bir bilginiz var mı ? Bu çiftlikbank yada bahis firmalarındaki sıkıntılar nedeniyle mi acaba ?
çiftlik bank bu işim bahanesi oldu , bahiscilerde ikinci bir sebep paraları bu şekilde aklıyorlardı çiftlikbanktan sonra baya bir şekilde sıkıştırıyorlar şuan ziraat ve garanti bankasında hesap açtıramıyorum