sakarya18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz olaya çok küçük bir açıdan yaklaşmışsınız. Şu anda siyonizm adı altında tek amaç ve gayeleri büyük israil devletini kurmaktır. Yıllardır neden dünya güllük gülistanlık yaşıyorkan orta doğuda sürekli bir kaos ortamı var? Çünkü şu anda sizin o dediğiniz ABD, İngiltere veya herhangi bir Türkiye karşıtı devletin yöneticilerinin yahudi olmasıdır. Yıllardır bu böyledir. Unutmayın, ABD’nin başkanlık koltuğuna yahudi olmayan bir insan oturamaz. Ne zaman ki bunlar amaçlarına ulaşıp o devleti kuracaklar, tüm dünyayı kendilerine hizmet eden birer köle haline getirecekler işte o zaman başları göğe erer. Ama bu orta doğudaki cehennem ateşinde Türklerin yapacağı hamleleri her seferinde tahmin edemiyorlar ve şimdi akın akın Türkiye’ye geliyorlar durdurun operasyonunuzu diye. Yani demek istediğim bu ortamda kimsenin kimseyle münasebeti olmasına gerek yok, amaçları belli.
İngilizler ile Yahudileri aynı kefeye koymayın. İngilizler tarih boyunca siyaseti en doğru şekilde yapmayı başarmışlardır. Tarihi bu kadar derin bir devleti Yahudilerin ellerine bırakmayacak kadar akıllıdırlar. ABD'yi Yahudiler yönetiyor olabilir ama asla İngiltere'yi yönetemezler, böyle bir güçleri yok. Her şey ekonomi değil.