Son 3-4 aydır kktc de serbest liman firmaları sıkı denetim altında iş,garanti,ziraat vardı sadece hesap açan şuan bunların hiçbiri firmalara hesap açmıyor ve son 3 aydır şirket kurulumları bakanlıklar kurulu onayından geçmiyor haberiniz olsun.
Bankalar neden firmalara hesap açmıyor ve neden bakanlık şirket kurulumuna ona vermiyor bir bilginiz var mı ? Bu çiftlikbank yada bahis firmalarındaki sıkıntılar nedeniyle mi acaba ?