Siz olaya çok küçük bir açıdan yaklaşmışsınız. Şu anda siyonizm adı altında tek amaç ve gayeleri büyük israil devletini kurmaktır. Yıllardır neden dünya güllük gülistanlık yaşıyorkan orta doğuda sürekli bir kaos ortamı var? Çünkü şu anda sizin o dediğiniz ABD, İngiltere veya herhangi bir Türkiye karşıtı devletin yöneticilerinin yahudi olmasıdır. Yıllardır bu böyledir. Unutmayın, ABDnin başkanlık koltuğuna yahudi olmayan bir insan oturamaz. Ne zaman ki bunlar amaçlarına ulaşıp o devleti kuracaklar, tüm dünyayı kendilerine hizmet eden birer köle haline getirecekler işte o zaman başları göğe erer. Ama bu orta doğudaki cehennem ateşinde Türklerin yapacağı hamleleri her seferinde tahmin edemiyorlar ve şimdi akın akın Türkiyeye geliyorlar durdurun operasyonunuzu diye.

Yani demek istediğim bu ortamda kimsenin kimseyle münasebeti olmasına gerek yok, amaçları belli.